آیا شما هم سوالی دارید؟

اگر سوال خود را پیدا نکردید، از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را ارسال کنید.

لطفا سوالات متداول زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفا سؤال خود را از طریق فرم روبرو بپرسید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

نحوه سرویس دهی به چه صورت است ؟

شما مشتریان عزیز می توانید از طریق کارشناسان خدمات کاپیوتری فناوران شبکه به صورت حضوری یا تلفنی استفاده کنید.

تعمیرات لپ تاپ در محل شامل چه مواری می شود؟

تعمیرات لپ تاپ در محل شامل تعویض قطعات FAN, KEYBOARD, HARD, SSD DVD ROM, LCD, LED و تعمیرات مادربرد به دلیل اینکه با دستگاه های مخصوص انجام می شوند, متاسفانه در محل قابل تعمیر نبوده و با رضایت خودتان رسید شده و بعد از تعمیر بدون هزینه ایاب ذهاب تحویل میگردد.

خدمات شبکه به چه صورت است؟

برای خدمات شبکه پس از تماس تان و صحبت با کارشناسان مربوطه , بر طبق مشکل بوجود آمده کارشناس اعزام و رفع مشکل خواهد شد.

خدمات نرم افزاری شامل چه چیزی می شود؟

خدمات نرم افزاری توسط امداد رایانه و در محل مشتریان عزیز ارایه می شود که شامل تمامی دستگاهها و برندها می شود PC, LAPTOP, TABLET, MOBILE

سایر سوالات

گارانتی تعمیرات چه مدت است؟

گارانتی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ از یک ماه تا شش ماه میباشد که هنگام تحویل ارایه میگردد.

قیمت خدمات در فناوران شبکه به چه صورت است؟

قیمت خدمات و قطعات مطابق تعرفه های اتحادیه می باشد.

از ما بپرسید